ECR тұжырымдамасы тауарларды жеткізу процесінде материалдық және уақыттық шығындарды азайту және тауарлар ассортиментін басқаруды оңтайландыру, тұтынушылық қажеттіліктерге назар аудара отырып, қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында өндірушілер мен бөлшек саудагерлер мен көтерме саудагерлердің бірлескен күш-жігерімен бизнес-процестерді оңтайландыруға бағытталған.
ECR келесі қағидатқа негізделеді: тиімді бизнестің негізі тұтынушылардың қазіргі және болашақ сұраныстары мен үміттеріне бағдарлау болып табылады. Бұл тек жеткізілім тізбегінің контрагенттері арасындағы ұйымдасқан және өзара байланысты кедергілерді жеңу арқылы мүмкін болады.
Тұжырымдаманы танымал етуден басқа, серіктестік эталондық алаң ұсынады. Жеткізілім тізбегіне қатысушылардың барлығының іскерлік тиімділігін арттыру екі бағытта жүзеге асырылады: кірістерді ұлғайту (ассортиментті жақсарту, тиімді жарнамалар жүргізу, тауарлардың сөреде болуын қамтамасыз ету және т.б.) және экологиялық факторлармен де, шығындармен де азайту. маркетингті, логистиканы ұйымдастырудың тиімсіздігі және ұйымдастырушылық үйлестіру проблемалары (Lean-ге назар аударыңыз).
ECR тұжырымдамасы төрт бағыт бойынша сатушылар мен жеткізушілердің іскери тиімділігін арттыруға бағытталған:
1. Дүкенде тиімді ассортиментті қалыптастыру (сауда алаңын пайдалануды оңтайландыру - тауарды сөреде тиімді көрсету / көрсету, тауарлы-материалдық қорларды оңтайландыру)
2. Акциялар тиімділігін арттыру (тапсырыс берушілердің барынша жауап беруі және жарнамаланатын өнімнің қол жетімділігін қамтамасыз ету)
3. Өнімнің жаңа түрлерін игеру және оларды нарыққа шығару тиімділігін арттыру және жаңа өнімді әзірлеуге және жылжытуға байланысты тәуекелдерді азайту.
4. Тауарлы-материалдық қорларды тиімді толықтыру - тауарлы-материалдық қорлармен байланысты шығындарды оңтайландыру және логистикалық циклдердің ұзақтығын азайту.
ECR-тұжырымдаманың компоненттерін келесі бағыттарға бөлуге болады: ECR-логистиканың модульдері, ECR-маркетинг және қолдау технологиялары мен құралдары.