The Global Language of Business
KK

Жиі қойылатын сұрақтар

Тауарларға штрих кодтарды GS1 жүйесінің мүшелерінің мынадай санаттары енгізе алады. Біріншіден, бұл өндіруші кәсіпорындар (мысалы, тігін кәсіпорындары, тамақ өнеркәсібі кәсіпорындары және т. б.). Екіншіден, бұл тауарларды импорттаушылар. Үшіншіден, бұл көтерме компаниялар, дүкендер (мысалы, супермаркеттер), тасымалдаушылар (мысалы, автокөлік компаниясы) және басқа ұйымдар (мысалы, тауарларды өлшеп ораумен айналысатын компаниялар) болуы мүмкін. Штрих кодтар штрихты кодтау технологиясын қолдана отырып, тауарлар мен қызметтердің есебін жүргізетін адамдарға қажет.

Штрих кодтар ақпаратты (сандар, әріптер, белгілер) компьютерге автоматты түрде енгізу үшін қажет. Көптеген деректерді (мысалы, супермаркеттердегі тауар санын) тез және дәл есептеу мәселесі пайда болған кезде оны компьютерлердің көмегімен шешті. Бірақ қолмен деректерді компьютерге енгізу (кодталатын сандар, әріптер, мысалы, келіп түскен тауардың атауы мен саны) өте ұзақ және дәл емес болып шықты. Қолмен енгізу қатесі 100 таңбаға 1 құрайды. Сондықтан ақпаратты компьютерге енгізу арнайы оқу құрылғысы-сканерлерді пайдалана отырып автоматтандыруды шешті. Сканерлерге арналған тіл ретінде штрих кодтар жасалды. Штрих кодтың ашық және қара жолақтарының кезектесуі таңбаларды (әріптерді, сандарды, белгілерді) кодтайды. Штрихтік кодтардың пайда болуы өте оңай болды (сканердің батырмасын басу арқылы), жылдам (секунд үлесі), дәл (10 000 000 символға 1 қате) компьютерге кез келген деректерді енгізу. Компьютерде ең жаңа және дәл ақпарат ала отырып (мысалы, әр түрлі атаулардағы сатылған тауардың саны туралы ақпарат), қажетті шешімді тез қабылдауға болады (мысалы, неғұрлым сатылатын тауарды қосымша сатып алу туралы).

Басқаша айтқанда, штрих кодтау технологиясы қолмен есепке алуды қалам және қағаз тасығыштың көмегімен (жүкқұжаттар, тапсырыстар, есептер, тізбелер) компьютерлердің, сканерлердің, принтерлердің көмегімен автоматтандырылған есепке алмастырды.

Штрих кодтарды қолдану кәсіпорынға өндіріс процесінде де, өнімді өткізу процесінде де дәл және жедел есеп жүргізуге мүмкіндік береді.

Егер өнім көтерме саудаға жүрсе, онда жауап бір мәнді – GS1 жүйесінің штрих кодтарын ғана пайдалану қажет (GS1-13, GS1-8, ITF-14, кейде GS1-128 символдары). Бұл көптеген дүкендермен жабдықталған барлық есепке алу жүйелері кодтардың осы түрлерімен ғана жұмыс істейді және жай ғана басқа символдарды түсінбейді. Бұл көтерме сауда үшін бұйымдарды таңбалаудың халықаралық танылған стандарты.

GS1-13 штрих коды-бұл GTIN-13 бірегей нөмірінің автоматты есептеу үшін жарамды графикалық бейнесі. GTIN-13 нөмірі штрих кодтың төменгі бөлігінде араб цифрларымен қайталанған (13 белгі). GS1 автоматты сәйкестендіру жүйесі берілген нөмірлерді қайталамау принципіне негізделеді. GTIN-13 тауардың нөмірі халықаралық ауқымда бірегей. Әлемнің 135 елінде 1 100 000-нан астам компания өз өнімін GS1-13 штрих кодтарымен кодтайды. Әртүрлі тауарларға штрих кодтардың әртүрлі мәндері қойылған. Мұны GS1 халықаралық қауымдастығы қадағалайды. Кәсіпорынның тіркеу нөмірі (GCP – компанияның жаһандық нөмірі) өнімнің қаптамасында штрих кодтың алғашқы 9 саны (мысалы, 487234567) түрінде көрсетіледі. GTIN-13 тауардың нөмірі мынадай құрылымға ие • * 9 сан – бұл ұлттық нөмірлеу ұйымы берген GS1 компаниясының префиксі, мұнда алғашқы 3 сан- ұлттық ұйымның префиксі – GS1 мүшесі (мысалы, 487 – GS1 Kazakhstan); • 3 сан-бұл осы кәсіпорын өнімінің реттік нөмірі; • соңғы 13 сан – бақылау саны. Ол алдыңғы он екі саннан кейін есептеледі. GS1 ұлттық ұйым мүшелерінің префикстерін GS1 сайтынан тізімнің соңғы редакциясымен танысуға болады.

Қазақстандық 487 префиксі бар штрих кодтар алу үшін кәсіпорын GS1 Kazakhstan автоматты сәйкестендіру қауымдастығына тіркелу қажет. Толығырақ ақпарат, «қауымдастыққа кіруге арналған құжаттар» және «қауымдастыққа кіру тәртібі» туралы біздің сайтта ұсынылған.

Ешкім де. GS1 – бұл еуропалық (European Article numbering Association – EAN International) және солтүстікамерикалық (Uniform Code Council-UCC) тауарлық нөмірлеу ассоциацияларының негізінде 1977 жылы құрылған тауарлық нөмірлеудің жаһандық халықаралық жүйесі. Қазіргі уақытта GS1 жүйесі 111 Ұлттық нөмірлеу ұйымдарын біріктіреді. Ұлттық нөмірлеу ұйымдары GS1 жүйесін ұлттық немесе өңірлік деңгейде жеке алынған елде немесе елдер тобында GS1 ресми өкілдері ретінде пайдалануға уәкілетті. Жеке алынған елде немесе елдер тобында GS1 бір ғана өкілі болуы мүмкін. GS1 Kazakhstan автоматты сәйкестендіру Ассоциациясы GS1 мүшесі ретінде Қазақстан Республикасының аумағындағы GS1 жалғыз нөмірлеу ұйымы – өкілі болып табылады.

Иә, GS1-13 штрих коды әлемнің көптеген елдерінде кеңінен қолданылады. Күн сайын 6 миллиардтан астам GS1-13 штрихкодты сканерлеу жүргізіледі. GS1 Қазақстан қауымдастығы кәсіпорындарға бірегей халықаралық GCP нөмірін тағайындайды, оның ішінде осы кәсіпорынның барлық өнімдерінің штрих кодтары басталады. GS1 Қазақстан қауымдастығында тіркелу кезінде кәсіпорында GS1 Қазақстан ассоциациясының префиксі 487 және кәсіпорын нөмірі бар GS1 компаниясының префиксі 9 таңбалы GCP тіркеу нөмірін тағайындау туралы ресми куәлікті алады. Бұдан басқа, GS1 Kazakhstan қауымдастығында тіркелген. Ұйымға халықаралық электронды деректер алмасуына қатысуға мүмкіндік беретін халықаралық ЖТН нөмірі - Ғаламдық орналасқан жері беріледі. GS1 Қазақстан қауымдастығында кәсіпорын сатып алатын GCP тіркеу нөмірі (мысалы, 481300537) бірегей. Дүние жүзінде ешбір жерде бірдей нөмірмен басқа компания болмайды.

Штрихкод өнімнің шыққан елін көрсетпейді. Штрих нөмірінің бірінші сандары кәсіпорын тіркеуден өткен ұлттық нөмірлеу ұйымын ғана анықтайды. 111 ұлттық нөмірлеу ұйымдарының кез-келгеніне ресми түрде тағайындалған GTIN нөмірі GS1 деректер базасында сандық іздеу нөмірі болып табылады. Дерекқорда осы нөмір үшін сіз: компанияның атын, оның мекен-жайын, байланыс мәліметтерін, толық атын белгілей аласыз. менеджер, өнімнің атауы, ерекшелігі, қаптаманың түрі, саны. Нөмірдің соңында тексеру сандары бар - бұл алдыңғы сандардың кезектілігінен белгілі бір алгоритм бойынша есептелетін сан. Сканерлеу құрылғыларымен штрих-кодты оқудың дұрыстығын растау үшін бақылау санына қажет. Сканер штрих-кодтардың бірізділігін оқиды, тексеру нөмірін есептейді және штрих-кодтағы бақылау санымен салыстырады. Егер мәндер сәйкес келсе, штрих-код дұрыс оқылады.

Жоқ, дұрыс емес. Өнім туралы ақпарат штрих-кодта жасырылған деген қате тұжырым бар: мысалы, өндіруші, стилі, моделінің түсі, жарамдылық мерзімі және т.с.с. Бұл дұрыс емес! Штрих-кода пайдаланылатын нөмір - бұл электрондық деректер базасында берілген өнімдер туралы ақпаратты табу үшін пайдаланылатын бірегей нөмір (байланыс). Электрондық каталог сақталған компьютерге қолжетімсіз, GTIN-13 нөмірі бойынша ештеңе білуге ​​болмайды! (Бұл паспорт нөміріне ұқсайды Деректер базасында нөмір бойынша сіз паспорт иесі туралы белгілі бір ақпаратты ала аласыз, бірақ бұл ақпараттың нөмірі жоқ).

Ия, егер осы компанияның Қазақстан Республикасында өкілдігі заңды тұлға мәртебесіне ие болса және банктегі есеп айырысу шоты болса.

Өтінімнің сапасы мен өнімнің штрих кодын сәйкестігі кәсіпорынның өзі бақылайды. Кәсіпорын GS1 Қазақстан қауымдастығының әріптесінен көмек сұрай алады - ____ __________де басылған штрих-кодтың сапасын бақылау үшін. тексеруден өту.

Қазақстан Республикасының аумағында штрихты кодтау саласындағы мемлекетаралық және мемлекеттік стандарттар әрекет етеді, олардың толық тізімімен біздің сайтта танысуға болады.

Иә, GTIN-13 ішкі мақсаттар үшін шектеулі айналым кодтары деп аталады, бұл нақты кәсіпорындардан (кәсіпорындар тобынан) тыс бұл кодтар Тауарларды бірдей сәйкестендіру міндеттерін орындай алмайды. Шектеулі айналым кодтарында (in store code) нөмірдің алғашқы екі саны (префикс) 20-29 диапазонында болуы тиіс, бұл "шектеулі айналым кодтары"дегенді білдіреді. Мысалы, дүкен 20-29 сандарынан басталатын штрихты кодтары бар өз заттаңбаларын жасап, оларды дайындаушының штрихты коды жоқ тауарларға жапсыра алады. Нөмір бұрынғысынша 13 цифрдан тұрады, алайда оның құрылымын пайдаланушы Ұлттық нөмірлеу ұйымының ұсыныстарына сәйкес анықтайды. Бұл таңбалау осы кәсіпорыннан тыс пайдаланылмауы тиіс екенін атап өткен жөн. Кейде басқа ұзындық пен мазмұн деректерін штрих код түрінде кодтау керек. Бұл мақсаттар үшін штрих кодтардың басқа түрлерін пайдалануға болады. GS1 штрих кодынан басқа 200-ден астам штрих кодтар бар! Кәсіпорындар мен ұйымдар құжат айналымын ішкі есепке алу және автоматтандыру мақсатында штрих кодтың кез келген қолайлы түрін дербес таңдай алады, нөмірдің (тауардың, есеп бірлігінің, бөлімшенің, көлік құралының, құжаттың, қызметкердің және т.б.) өзіндік құрылымын әзірлей алады және осы кодты кәсіпорын (ұйым, сала) ішінде пайдалана алады. Мысалы, 39 Код қол жетімділікті бақылау жүйелерінде клиенттер мен қызметкерлерді есепке алу үшін кеңінен қолданылады, GS1-128 коды графикалық түрде символдық (әріптік – сандық) ақпаратты және т. б. ұсынуға мүмкіндік береді.

GS1 GLN компаниясының префиксі-бұл GS1 жүйесіндегі кәсіпорынның халықаралық тіркеу нөмірін білдіретін 9 саннан тұратын топ. Компанияның префиксі GTIN-13, GTIN-14 тауар нөмірлеріне, GLN жаһандық сәйкестендіру нөміріне, SSCC-18 тасымалдау қаптамасының сериялық кодына құрамдас бөлігі болып табылады. GS1 Kazakhstan автоматты сәйкестендіру қауымдастығында тіркелген кезде кәсіпорын GS1 компаниясының 9 таңбалы тіркеу нөмірі GCP-префиксі және GLN халықаралық орналасу нөмірі берілгені туралы ресми Сертификат алады.

GTIN (Global Trade Item Number, ағылш .)- электрондық каталогтар мен ақпараттық жүйелерде пайдаланылатын тауардың 14-разрядтық халықаралық нөмірі. Бұл GTIN өрісіне барлық қолданыстағы тауар нөмірлерінің нұсқаларын қоюға болады •  GTIN-8 •  GTIN-12, • GTIN-13, • GTIN-14. Тауар нөмірлері туралы толығырақ біздің сайтымыздың "басшылық" бөлімінен оқуға болады.

GLN (Global Location Number, ағылш .) кәсіпорындарды, функционалдық бөлімшелерді, физикалық орналасқан жерін сәйкестендіруге арналған 13-разрядтық сандық код (нөмір) болып табылады. Ол мазмұндық ақпаратқа ие емес, компьютерлік деректер базасында сақталған деректерге сілтеме болып табылады. GLN нөмірі бойынша деректер базасындағы кәсіпорын (ұйым) немесе бөлімше туралы толық ақпаратты тез табуға болады, мысалы, заңды және пошталық мекен-жайы, қаржылық деректемелері, директордың және басқарушылардың тегі, қойма үй-жайларының сипаттамасы және т. б.
GLN нөмірінің бірегейлігін қамтамасыз ету үшін нөмірдің форматы мен құрылымына қойылатын келесі талаптар белгіленген:

  • GLN бекітілген ұзындығы-13 саны бар.
  • GLN әрқашан GS1 Kazakhstan – 487 автоматты сәйкестендіру қауымдастығының префиксінен басталады (солдан оңға қарай).
  • 487 префикстен кейінгі цифрлық разрядтардың құрылымы GS1 Kazakhstan қауымдастығымен анықталады.  Бұл ретте берілген GLN нөмірлерінің бірегейлігі мен қайталанбас талаптары орындалуы тиіс.
  • GLN нөмірінің соңғы 13 дәрежесі – бақылау. Ол стандартты алгоритм бойынша алдыңғы 12 разрядтардың мәндерінен есептеледі.
  • Мысалы GLN: 4701234560006
  • 470123456-GS1 компаниясының префиксі;
  • 000-GLN GTIN-13-тен ажыратуға арналған ішкі топ;
  • 6-бақылау Саны.
Символика штрихового кода EAN/UPC (Uniform Product Code – U.P.C.) была разработана в США. В сентябре 1974 года образован американский Совет по Единому Коду – Uniform Code Council (UCC), который использовал штриховые коды UPC на американских товарах. Длина номера, используемого в штриховом коде UPC – 12 цифр, поэтому он известен также под наименованием GTIN-12, а сам штриховой код носит название UPC-A. Штриховые коды EAN-13 и UPC-A имеют близкие правила построения графического изображения и считываются одинаковыми моделями сканеров, однако отличаются размерностью: международный номер товара состоит из 13 цифр, американский – из 12 цифр. С 1 января 2005 года Международная Ассоциация товарной нумерации (EAN International) и Американский Совет по единому коду (UCC) объединились в единую систему GS1. С этого момента все торговые компании США и Канады принимают товары как со штриховыми кодами UPC-A, так и с EAN-13. С этой же даты Национальные организации нумерации прекращают выдачу штриховых кодов UPC-A по запросам своих членов.
Существует заблуждение, что штриховой код на упаковку может наносить только изготовитель товара. Это неверно! В соответствии с правилами GS1 приоритетное право штрихового кодирования продукции принадлежит владельцу товарного знака (брэнда) или спецификации на производство товара вне зависимости от того, где и кем он произведён. В качестве примера правильной маркировки можно привести этикетки пластиковых бутылок Coca-Cola. Несмотря на то, что продаваемая во многих странах Coca-Cola производится также во многих странах, на бутылках стоит “бельгийский” штриховой код, принадлежащий владельцу технологии и брэнда. Если по каким-либо причинам владелец торговой марки штриховой код не нанёс, то это может сделать изготовитель. Если и изготовитель товара не нанёс штриховой код, то это делает поставщик (импортёр). На этикетке указывается «ПОСТАВЩИК: наименование компании-поставщика» и его штриховой код.
Нет! Номер штрихового кода отражает индивидуальные особенности того или иного вида продукции, чтобы их можно было легко различить. Вот почему при заполнении различных форм на присвоение номеров продукции необходимо подробно указать, чем одно изделие отличается от другого. Все это связано, в первую очередь, с системами учета и контроля на складах, магазинах при продаже и т. д. Нужно присваивать новый номер товару при изменении дизайна уже существующей упаковки или названия этого товара. Кроме того, единожды присвоенный номер товара, в случае прекращения его производства и поставок, не следует использовать для присвоения другому товару, по крайней мере, в течение четырёх лет после прекращения поставок. Когда мы имеем дело со скоропортящимися и быстро реализуемыми товарами, номер может быть вторично использован через год после прекращения производства.
Штриховой код для товара лучше всего печатать в той же типографии, в которой размещен заказ на печать этикеток и упаковок. Для этого на макете этикетки (упаковки) необходимо предусмотреть прямоугольное поле номинального размера, внутри которого размещается штриховой код GS1-13 с номером товара. Если Вы работаете с современной типографией, то часто в заказе достаточно указать только номер товара GTIN-13, например, 4812345678907 Однако для некоторых типографий необходимо предоставить оригинал-макет штрихового кода. В этом случае, вы можете обратиться в Центр систем идентификации с заявкой на изготовление файл-мастера штрихового кода.
Весовая продукция может кодироваться как предприятием-изготовителем, так и магазинами розничной торговли. Второй способ предпочтительней. Дело в том, что в рамках стандартного номера GTIN-13, отражающего номер предприятия-владельца и номер товара, закодировать вес практически невозможно. В этом случае возможно использовать несколько иные подходы к кодированию. Если продукция выпускается в упаковках фиксированных весов, то каждой упаковке присваивается свой номер. Если же вес от упаковки к упаковке постоянно меняется и это отражается на цене продукта, то в этом случае предприятие-изготовитель сталкивается со значительными трудностями. Начать с того, что просто не хватит номеров, чтобы закодировать все изменения веса продукции. Во-вторых, весы на предприятии и в магазинах могут по-разному откалиброваны, что приведет к тому, что магазин вынужден будет сам переклеивать этикетки. Возможен следующий вариант. Предприятие имеет дело с определенной сетью магазинов. Оно узнает требования к этикетке со штриховым кодом в каждом магазине и старается удовлетворить их. В этом случае речь уже идет не об обычном номере GTIN-13, а о GTIN-13 ограниченной циркуляции, который начинается с префиксов 20-29. В рамках этого возможна разбивка внутренней структуры кода, к примеру, следующим образом: префикс – две цифры 20-29; внутри магазинный номер товара – шесть цифр; вес товара – пять цифр; контрольное число – одна цифра. Вместо веса может стоять цена, количество единиц в упаковке и т. д. Самый распространенный в большинстве стран мира способ: предприятие-производитель вообще не кодирует свою весовую продукцию, оно наносит этикетки со штриховым кодом только на транспортную упаковку фиксированного веса или количества изделий. Магазины розничной торговли сами кодируют весовую продукцию. А если учесть, что большая часть такой продукции еще и фасуется или переупаковывается в магазинах, то это наилучший на сегодняшний день выход. Магазину требуется лишь приобрести весы, совмещенные с принтером штриховых кодов.

Cookie файлы на сайте

Мы используем файлы куки, чтобы пользоваться сайтом было удобно