The Global Language of Business
KK

Procter & Gamble компаниясының деректерді жетілдіруге саяхаты

Деректер сапасы - бұл бизнес үшін үлкен сынақ және мүмкіндік. GS1 бағдарламасында біз Procter & Gamble компаниясының жаһандық іскерлік қызметтерінің президенті Лаура Беккермен олардың Data Excellence Journey жолын қалай бастағаны туралы талқыладық.

Семейство ШК GS1

Деректер сапасы - бұл бизнес үшін үлкен сынақ және мүмкіндік. GS1 бағдарламасында біз Procter & Gamble компаниясының жаһандық іскерлік қызметтерінің президенті Лаура Беккермен олардың Data Excellence Journey жолын қалай бастағаны туралы талқыладық.

Сұрақ: Неліктен деректер P&G үшін соншалықты маңызды болды?

Өйткені біз бәріміз деректерге қосылған және деректерге тәуелді әлемде өмір сүреміз!

Қазіргі уақытта біздің бизнесіміздің барлық аспектілерінде жоғары сапалы деректерге деген қажеттілік анық. Бізге электрондық коммерцияның жылдам өсуімен туындаған талаптарды қанағаттандыру үшін деректер қажет. Біз тұтынушылардың және реттеушілердің тұрақтылық пен ингредиент ашықтығы туралы деректерге деген өсіп келе жатқан үміттеріне жауап бере алуымыз керек.

Шын мәнінде, Procter & Gamble-те біз деректеріміздің тамашалығын тұтынушылармен жеңіске жету стратегиямыздың негізгі элементі ретінде көреміз.

Біздің түпкі мақсатымыз – тұтынушыларды(мейлі олар дүкенде немесе интернетте сатып алса да)қуанту және тұтынушылар біздің өнімдермен өзара әрекеттескенде керемет тәжірибе жасау. Деректердің жақсы болуы - оның ажырамас бөлігі, біздің өнім артықшылығымыздың ажырамас элементі.

С: Сіз деректерді жақсартуға «саяхатта» болу туралы айттыңыз. P&G бұл жолды қалай бастады?

Біз алдымен барлық брендтеріміз бен барлық нарықтарымыздағы аға көшбасшыларға деректердің жақсы болуы неге маңызды екенін көрсетуіміз керек екенін білдік және біз мұны істедік. Бастапқыда ең аз айналысқан және күмәнмен қараған кейбір адамдар біздің ең үлкен чемпиондарымызға айналды. Бұл аға басшылардың қолдауы мен демеушілігі өте маңызды болды.Жоғары деңгейдегі демеушіліктен басқа, бізге деректерді құруға қолдау көрсететін процестерді, цифрлық технологияларды және ұйымдық құрылымдарды түрлендіру қажет болды.

 

Бүгінде біз өнім деректерінің сапасын жүйелі түрде өлшеп, компанияның жоғары басшыларына есеп береміз.

С: Бұл түрлендіруге не мүмкіндік берді?

Ең бастысы, біздің бизнес көшбасшыларымыз артықшылықтарды көрді және бұл жеңілдіктер бастапқы инвестицияларымызға қайтарымды болды.

Procter & Gamble компаниясында біз деректеріміздің тамашалығын тұтынушылар мен тұтынушылар арасында жеңіске жету стратегиямыздың негізгі элементі ретінде көреміз.

С: Сіз қандай артықшылықтарды көрдіңіз?

Біз өнімділіктің жоғарылағанын және шығындардың азайғанын көрдік. Біз бұрын оңтайландырылмаған процестерден көптеген жасырын шығындарды жоя алдық. Мысалы, біз бір деректердің жиі бөлшектенген немесе бірнеше рет тиіп жатқанын көрдік, олар ешқандай мән қоспайды немесе одан да жаманы, деректердің дәлсіздіктерін тудырды.

Ал нақты емес деректерге байланысты шығындарды алып тастадық. Мысалы, бұл тәсіл өнімнің салмағы немесе өлшемдерінің қате болуына байланысты артық салмақты жүк көліктерінен айыппұл салудан аулақ болады.

Сондай-ақ біз деректерді талдауды және AI-ны келесі деңгейге шығара аламыз, өйткені бізде сыртқы тұтынушы деректерімен сәйкестендірілетін өнім деректерінің берік, сенімді базасы бар. Бұл мүмкіндік біздің бизнес көшбасшыларымызды қатты қуантады!

С: P&G-де осы салада қандай нақты бастамалар атқарылып жатыр?

Procter & Gamble деректер сапасына жаһандық саяхатты қолдау үшін Тұтыну тауарлары форумымен, GS1-пен және көптеген басқа серіктестермен ынтымақтасады. Біз тұтыну тауарлары форумы өнім деректерінің әрекет коалициясының ортақ демеушісіміз және GTIN ubiquity, GS1 арқылы тексерілген және GS1 жаһандық деректер үлгісі сияқты бастамаларды қозғау үшін GS1 компаниясымен серіктестікте жұмыс істейміз.

Біз де осы уақытқа дейін қол жеткізген барлық нәрселерді барынша пайдалану үшін жұмыс істеп жатырмыз. Мысалы, біз тұтынушымен бірлескен жаттығу өткіздік, онда GTIN кодтарының үлкен үлгісін алып, оларды Verified by GS1 деректерімен салыстырдық. Нәтижелер екі ұйым үшін де өте пайдалы болды, өйткені олар бізге тұтынушы мен P&G деректерін синхрондауға мүмкіндік беретін тұрақты процесс өзгерістерін жасауға мүмкіндік берді.

Біз тұтыну тауарлары форумы өнім деректерінің әрекет коалициясының ортақ демеушісіміз және GTIN ubiquity, GS1 арқылы тексерілген және GS1 жаһандық деректер үлгісі сияқты бастамаларды қозғау үшін GS1 компаниясымен серіктестікте жұмыс істейміз.

С: Осы кеңістіктегі туындайтын мәселелерге қандай баға бересіз?

Мұның айқын мысалы өнімнің тұрақтылығында. Мұндағы деректерге деген қажеттілік күн санап артып келеді, ол қаптама, формула, бренд талаптары және көміртегі шығарындылары сияқты салаларды қамтиды. Жаңа өнім атрибуттары сұралуда және әрқайсысына жеке деректер үлгілері мен стандарттары қажет. Біз бұл талаптарға тезірек және жылдамырақ жауап бере алуымыз керек.

 

С: Деректер бойынша озық саяхат жасайтын компанияларға қандай кеңес бересіз?

Менің есте сақтауға тиіс үш ойым бар.

Біріншісі, жоғары сапалы деректер ортақ белгі болып табылады. Бұл жаңа бастамалардың болашақ валютасы. Деректердің сапасының қатаң стандарттарын жасау және қолдау үшін өзімізді жауапкершілікке тартпасақ, ешқайсымыз мақсатымызға жете алмаймыз.

Екіншісі – «танго үшін екеу  керек». Біз сауда серіктестері ретінде бұл жұмысты алға жылжыту үшін бір-бірімізге жауап беруіміз керек. Бренд иелері жоғары сапалы және дәйекті деректерді қамтамасыз етуі керек, ал бөлшек саудагерлер оны өз процестерінде пайдалануы керек. Осылайша біз осы күш-жігердің нәтижесін пайдаланатын экожүйені жасаймыз. Осылайша барлық тараптар инвестициясының қайтарымын көреді.

Ақырында, мен адамдар біздің шын мәнінде шешуші, айқындаушы сәтте екенімізді түсінгенін қалаймын және біз оны қолға алуымыз керек. Дәстүрлі штрих-кодтарға қарағанда көбірек ақпаратты сақтай алатын келесі ұрпақ штрих-кодтарының келуі, қоршаған орта мен тұрақтылық деректеріне сұраныстың артуы: бұл деректерге негізделген жолмен тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін пайдалана алатын үлкен өзгерістер.

Дерек көзі: https://www.gs1.org/articles/procter-gamble-data-excellence-journey?it_medium=carousel&it_campaign=LauraBeckerInterview

Аударылды:gs1.kz

 

Cookie файлы на сайте

Мы используем файлы куки, чтобы пользоваться сайтом было удобно